Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Καλά Χριστούγεννα!


Με αυτό το κείμενο θα ήθελα να κλείσω το blog μου για την χρονιά που μας εγκαταλείπει. Προσωπικά η χρονιά μου πήγε καλά,δηλαδή εννοώ έκανα το φανταρικό μου και ησύχασα πλέον :P Το πιο σημαντικό βέβαια απο όλα είναι οτι έχω την υγεία μου (να θυμηθώ να πάρω το χάπι της πίεσης) και αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα!Επειδή είναι και περίοδος ευχών θα ήθελα να ευχηθώ να είμαστε όλοι καλά και να είμαστε άνθρωποι πάνω από όλα.Να μην ξεχνάμε αυτούς που είναι μόνοι τους κάτι τέτοιες στιγμές και να μην γκρινιάζουμε για κάτι που δεν έχουμε,υπάρχουν και χειρότερα! Δεν με αρέσει γενικότερα να εύχομαι μόνο τώρα και να γράφω για πράγματα που πρέπει να γίνονται μόνο στις γιορτές όπου και αρκετός κόσμος θυμάται να κάνει φιλανθρωπίες. Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους και καλά Χριστούγεννα.Ας μας δώσουν οι γιορτές λίγο περισσότερο κουράγιο,μυαλό και χαρά φυσικά!

σ.σ Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας καταριούνται στα σίγουρα τα social media καθώς αρκετός κόσμος επιλέγει να στέλνει ευχές μέσα απο εκεί επιλέγοντας μια πιο οικονομική περίπτωση.Σίγουρα θα υπάρχουν χιλιάδες κλήσεις για ευχές αλλά όχι σαν τα προηγούμενα χρόνια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου