Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Τέλος εποχής για τα θρυλικά Walkman της Sony



Mάλιστα,πάνε και τα walkman αν και εδώ και αρκετά χρόνια στην ουσία είχανε μείνει στον λήθαργο λόγω της έξαρσης των CD player που είχε σημειωθεί από την δεκαετία του '90 ακόμη.Έχω και εγώ μνήμες από τα κασετόφωνα της Sony μιας και το πρώτο που αγόρασα ήταν το 1995 και μπορώ να πώ πως μου ήταν αρκετά απαραίτητο στο να ακούω μουσική. Βέβαια αργότερα αντικαταστάθηκε από το cd player μου αλλά θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που το πρόλαβε. Όπως αναφέρεται και στο κείμενο http://ow.ly/30ZZN αν και στην αρχή της κυκλοφορίας του (1979) δεν έπιασε τις αναμενώμενες πωλήσεις που προσδωκούσαν,  κατάφερε αργότερα και σημείωσε αρκετές. Έτσι λοιπόν τα Walkman περνάνε στο πάνθεον της ιστορίας έχοντας προσφέρει αρκετές στιγμές στον κόσμο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου