Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

H Ελληνική συμμετοχή στα social media



Ενδιαφέροντα τα στοιχεία που διαβάζω από εδώ http://ow.ly/3fT9E για το impact που έχουν κάνει οι Έλληνες στα new social media. Βέβαια αυτό έρχεται σε συνέχεια μιας έρευνας που είχε γίνει παλαιότερα και ανέφερε και τότε την ενασχόληση των Ελλήνων με τα μέσα αυτα χωρίς όμως αρκετοί από αυτούς να γνωρίζουν τι σημαίνει ο όρος 'social media'. Έτσι λοιπόν κατατασσόμαστε τρίτοι πίσω απο χώρες που ειναι παραδοσιακά προσκειμενες στον χώρο του ίντερνετ οπως ειναι η Δανία και η Νορβηγία. Την μερίδα του λέοντος κατέχουν τα social networks με το 63% των ελλήνων να έχει δημιουργήσει προφίλ σε καποια υπηρεσία (βλέπε facebook) όταν ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος ειναι μόλις 45%. Στον μόνο τομέα που είμαστε πίσω σύμφωνα με την έρευνα είναι στις αγορές που κάνουμε on-line. Φαίνεται λοιπόν γενικά οτι τα μέσα αυτα μας απαχολούν αρκετά και σε αρκετές των περιπτώσεων μας 'σπαταλούν΄τον χρόνο μόνο αν κάτσει κανέις και σκεφτεί πόση ώρα βρίσκεται σε μια τέτοια σελίδα χωρίς να εχει αίσθηση του χρόνου. Αυτό συντελείται είτε τα χρησιμοποιείς για παραγωγικό/επαγγελματικό σκοπό,είτε για να χαζέψεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου