Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Συλλογή βιβλίων

Δεν ήμουν ποτέ ο ορισμός του καλού μαθητή στο σχολείο όσο και αν το πάλευα. Ο λόγος είχε να κάνει κυρίως με το οτι δεν διάβαζα πολύ με εξαιρέσεις τύπου διαγωνίσματα αντε και κανα μάθημα στις πανελλήνιες. Στο πανεπιστήμιο και πάλι δεν μπορώ να πω πως ήμουν ο 'απουσιολόγος' της τάξης αλλα σαφώς έδειξα περισσότερο ενδιαφέρον και επιμέλεια. Ο λόγος που σας τα λέω αυτά ειναι οχι για να δειξω την απέχθεια μου με το διάβασμα.Το αντίθετο μάλιστα, διάβασα και διαβάζω (ανάλογα με τον χρόνο που έχω) διαφόρων ειδών βιβλία και με μεγάλη γκάμα θεμάτων.Οι δικοί μου,με λέγανε οτι αν διάβαζα έτσι και στο σχολείο θα είχα περάσει στην ιατρική λόγου χάρη. Ομως δεν είναι έτσι γιατι η όρεξη για το διάβασμα ενός βιβλίου σου βγαίνει καποιες φορες στην πορεία. Για την ώρα προσπαθώ να μαζέψω σε ράφια όσα βιβλία έχω σκόρπια απο εδώ και εκεί. 

Από Stephen King














μέχρι και αυτά













Ο καθένας διαβάζει βιβλία της αρεσκείας του και για τον καθένα καποια βιβλία μένουν για πάντα στο μυαλό.Άλλωστε κάθε βιβλίο έχει και μια ιστορία να σου πει,σωστά?

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και έχει βγει και καινούργιος Stepehn King εάν δεν κάνω λάθος! :))

Dimi Christiano είπε...

ναι νομίζω οτι ειναι το 'Under the Dome'!μου λειπουν πάντως και καποια βιβλία που δεν εχουν μεταφραστει ακόμα :)

Δημοσίευση σχολίου