Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

TEXNIKH ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (ΚΟΡΥΦΑΙΑ!!!)‏



 
Πελάτης:- Δεν μπορώ να μπω στο internet.
Τεχνικός:- Το password είναι σίγουρα σωστό;
Πελάτης:- Ναι, είδα τον συνάδελφό μου που το έγραφε.
Τεχνικός:- Και ποιο είναι το password;
Πελάτης:- Πέντε αστεράκια.

Τεχνικός:- Ποιο antivirus πρόγραμμα χρησιμοποιείτε;
Πελάτης:- Το Netscape.
Τεχνικός:- Αυτό δεν είναι antivirus.
Πελάτης:- Αχ, συγγνώμη, το Internet Explorer.

Πελάτης:- Ναι, γεια σας, με λένε Μάρθα, δεν μπορώ να τυπώσω. Κάθε φορά μου βγάζει ένα μήνυμα "can't find printer".
Πήρα τον εκτυπωτή και τον έβαλα ακριβώς μπροστά στην οθόνη, αλλά ακόμα μου λέει ότι δεν μπορεί να τον βρει...

Τεχνικός:- Το password σας είναι ένα μικρό γράμμα μ όπως λέμε "μήλο", ένα κεφαλαίο Σ όπως λέμε "σκύλος", και ο αριθμός 7.
Πελάτης:- Το 7 μικρό ή κεφαλαίο;

Πελάτης:- Γεια σας, γράφω το πρώτο μου e-mail.
Τεχνικός:- Και ποιο είναι το πρόβλημά σας;
Πελάτης:- Έγραψα το "a" στην διεύθυνση, αλλά πώς θα βάλω το κυκλάκι γύρω του

3 σχόλια:

Ioanna K. είπε...

xaxaxa!!!! ki omws, kserw atoma pou einai TOSO asxeta!!

Panigirtzou είπε...

κάποια στιγμή πρέπει οι τεχνικοί να γράψετε βιβλίο, με τις πιο κορυφαίες ατάκες, που σπάνε κόκκαλα! εγω απλά θα πω οτι δ/ντης τράπεζας έκανε διπλό κλικ χτυπώντας το ποντίκι στην οθόνη!keep up the good work!

Dimi Christiano είπε...

το βιβλίο αυτό πίστεψε με οτι θα είναι απαγορευμένο....βέβαια,θα έχει τόσα καλούδια μέσα,που αν βγει θα πέσουν κυβερνήσεις!

Δημοσίευση σχολίου